jak coś to jutro postaram się wrzucic fotki w lepszej jakości :-)
Kłopoty po wymianie czujnika położenia pedału sprzęgła
Zwiń
X
-
Kłopoty po wymianie czujnika położenia pedału sprzęgła
Witam! Od dłuższego czasu przed kupnem swojej pierwszej Octavii czytałem Wasze forum. Proszę więc o pomoc. Mianowicie po kupnie auta okazało się, że ma uszkodzony w/w czujnik. Postawiłem samochó do ASO, wymienili mi czujnik i wszystko przez pierwszy dzień było ok. Odkąd wstawili mi nowy czujnik samochód świruje. Uruchomić go to katorga, zaświeca mi się CHECK ENGINE, EPC i olejarka wraz z komunikatem STOP MOTOR na komputerze. Nie zapalają się one jednocześnie, ale pojedynczo, przy kolejnych uruchomieniach. Pomaga kilkukrotne wyciśnięcie sprzęgła. Co może być tego przyczyną..? I od razu podepnę pytanko- czy możliwe, żebym miał niebieskie zegary niczym z golfa IV?
-
-
Zamieszczone przez huberto44Zdjęcie zegarów:A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Chłopaki, byłem dzisiaj u "magika" od Szkodników, powiedział, że mam zamontowany silnik od Golfa IV (1.4 16V 75 KM), który był możliwy na zamówienie w Skodzie w Niemczech. Także zegary był elementem, który był razem z silnikiem. Mimo, że silnik sygnowany jest oznaczeniem Skody! Co do usterki, wiadomo mi tyle, że jest to jakiś przekaźnik od pompy, nie dawał na nią napięcia. Mimo wszystko, stukrotne dzięki!
Komentarz
-
Komentarz