Kłopoty po wymianie czujnika położenia pedału sprzęgła

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Adam_Vrs
    Classic
    • 2013
    • 9

    Kłopoty po wymianie czujnika położenia pedału sprzęgła

    jak coś to jutro postaram się wrzucic fotki w lepszej jakości :-)
  • huberto44
    Rider
    • 2011
    • 333

    #2
    Kłopoty po wymianie czujnika położenia pedału sprzęgła

    Witam! Od dłuższego czasu przed kupnem swojej pierwszej Octavii czytałem Wasze forum. Proszę więc o pomoc. Mianowicie po kupnie auta okazało się, że ma uszkodzony w/w czujnik. Postawiłem samochó do ASO, wymienili mi czujnik i wszystko przez pierwszy dzień było ok. Odkąd wstawili mi nowy czujnik samochód świruje. Uruchomić go to katorga, zaświeca mi się CHECK ENGINE, EPC i olejarka wraz z komunikatem STOP MOTOR na komputerze. Nie zapalają się one jednocześnie, ale pojedynczo, przy kolejnych uruchomieniach. Pomaga kilkukrotne wyciśnięcie sprzęgła. Co może być tego przyczyną..? I od razu podepnę pytanko- czy możliwe, żebym miał niebieskie zegary niczym z golfa IV?


    __________________________________
    Ile to razy przedziwne fazy niszczyły więzy dające azyl?

    Komentarz

    • splawik
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1292

      #3
      huberto44, Podepnij VAGa i odczytaj błędy. Zrób zdjęcie zegarów.
      A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
      AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
      O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
      -------------------------------------------------
      Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

      Komentarz

      • huberto44
        Rider
        • 2011
        • 333

        #4
        Ok, jutro po pracy skocze do sąsiada podłączyć kompa.

        Zdjęcie zegarów:



        __________________________________
        Ile to razy przedziwne fazy niszczyły więzy dające azyl?

        Komentarz

        • 13karolss
          Ambiente
          • 2010
          • 199

          #5
          u mnie podswietlone sa na jasny zielony kolor
          karol - człowiek który zostal papierzem

          Komentarz

          • splawik
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1292

            #6
            Zamieszczone przez huberto44
            Zdjęcie zegarów:
            Jakieś one nie podobne do zegaró z Octy 1. Dla mnie to one też jak z golfa IV wyglądają, może ktoś takie zamontował.
            A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
            AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
            O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
            -------------------------------------------------
            Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

            Komentarz

            • huberto44
              Rider
              • 2011
              • 333

              #7
              Chłopaki, byłem dzisiaj u "magika" od Szkodników, powiedział, że mam zamontowany silnik od Golfa IV (1.4 16V 75 KM), który był możliwy na zamówienie w Skodzie w Niemczech. Także zegary był elementem, który był razem z silnikiem. Mimo, że silnik sygnowany jest oznaczeniem Skody! Co do usterki, wiadomo mi tyle, że jest to jakiś przekaźnik od pompy, nie dawał na nią napięcia. Mimo wszystko, stukrotne dzięki!


              __________________________________
              Ile to razy przedziwne fazy niszczyły więzy dające azyl?

              Komentarz

              Pracuję...